Thursday, October 11, 2012

Himmelsk #106 - 11. oktober 2012


Hei, jeg er i himmelen etter min datters virkelige himmelske bryllup. Se settingen under:


Dekket til 105 mellom bassenget og himmelsk utsikt i solnedgangen over Bodrum (Tyrkia). Klikk på bildet for å se wide-screen


Fire fantastiske dager i Bodrum (Tyrkia) som du kan se bilder fra her:
Velkomstparty
Bryllupsselskapet
Båtcruise dagen derpå
Utflukt til oldtidsbyen Efesos

Nyt når du har tid. Jeg har aldri opplevd maken.
Det er faktisk noen veldig bra bilder innimellom.
PS. Bildene er foreløpig kun tilgjengelig for mine Facebook venner.
Min Facebook-konto finner du her 

Her kan du se bilder fra selve bryllupet
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151048807057213.424970.576932212&type=1&l=923780b4aa
(Håper jeg)

Flere herlige bidrag denne uke finner du hos Petunia

16 comments:

Anonymous said...

Ser veldig flott ut! :)

naturglede/Randi Lind said...

Men gratulerer så masse! Det må ha vært en storslått opplevelse. De flotte bildene da! Som et eventyr!

Maboe said...

Det ser helt fantastisk ut!

Men jeg får ikke store bilder, noe er feil...

Mandy Lou said...

Gratulerer med datteren! Ser flott ut. Men jeg får heller ikke linkene til å fungere.

Med kjæleik til livet said...

nydelige bilder

monikaklemma

Maria said...

Fantastiskt vacker bild!
Vilket tjusigt bröllop det måste ha varit.
Trevlig helg!

B i r g i t t a said...

Fantastiskt vackert! Vilket bröllop det måste varit :) Wow!

Madame said...

Hjertelig tillykke med din datter/Gratulerer med din datters bryllup. Så smuk at dit himmelske billede her.

HansHB said...

Gratulerer så mye!
Et nydelig bilde som må være en skatt for minneboka!
Ha en super fredda!

Malys krok said...

Heller ikke jeg får bildene frem, men jeg slutter meg til og sier GRATULERER med og til din datter!
Vakkert bilde, det jeg fikk sett!
-Margit-

Monica o Jacob said...

Ser bara den lilla bilden men förstår att det var ett sagolikt bröllop;-)
Ha en skön helg

Wenche said...

Skjønner godt du er i himmelen da..må være fantastisk å se sin egen datters lykke på et så flott sted :0) Nydelig bilde :0)

Wenche said...

Glemte å si Gratulerer :0) !

Irene said...

Gratulerer med datteren! Et eventyrbryllup!

Utrolig flott bilde du viser. Omgivelsene er så nydelige, ble sikkert festet mange fine øyeblikk på minnebrikka!

Irene

fifa-coin said...


Which presented people any shimmer of hope, and then we trapped to your pistols. We all caught as to what sensed directly to people.Having been in a number of impassioned discussions me personally regarding the morals of Joel's activities in the direction of no more the overall game, I asked Druckmann concerning the side effects that will he has been observed. It's intriguing,Inches he stated. For parents, for everyone I realize this is a parent or guardian that has totally game, it can be 100 percent, they agree with Fergie. 'I would likely carry out what they does.Ha Pertaining to nonparents, it comes down to 5050. They might nonetheless have fun with this and they may still get it, however they discover Fran as a monster, a new selfish huge.
Cheap fifa 14 coins

Fifa coins


Unknown said...

Hi dear friends... Please kindly visit www.abudhabi-hotels.net Enjoy your best holiday ever with special discount up to 75% on selected hotels with instant confirmation booking.