Friday, November 05, 2010

ABC scandinavia A


Heisann og på gjensyn. Forrige runde, adminstrert av Petunia, hadde jeg som tema: Steder jeg har vært utenfor allfarvei.
Denne gangen blir temaet:
Spontant – det første jeg kommer på.
Med nye og gamle bilder.
Anna og Anne-Lise 
Så hvorfor dette bildet?
Fruen ble oppringt av sin venninde og forlover rett før jeg skulle finne et tema, så da ble det spontant et bilde av de to:
Anna og Anne-Lise.
Ikke det mest flatterende bilde – men spontant.
Så får de begge kvinner ha meg unnskyldt. Glad i dere begge.

15 comments:

Madame said...

Hej Tor, det er dejligt at finde dig her i den nye ABC-runde! Herligt billede du har taget - og en sjov idé med 'spontant' som tema :-)
Ha' en rigtig god weekend!

Vilt og vakkert said...

Heisann !

Er Anne Lise journalist i en herværende avis? Hvis ikke, må det være hennes ukjente tvillingsøster som er på bildet. Det viser to damer slik de i virkeligehten er, aktive, uhøytidlige og humoristiske -ikke sant?
Ha go' hælj. Artig at du ble med også ;:OD)

Malys krok said...

Godt du ble så bra at du fikk lage innlegg for A! Og fint å se deg her også! Så bra at du hadde to damer med den rette bokstaven i din nærhet!
-Margit-

Annette's space said...

Dejligt at du leger med igen Tor :-))
Temaet spontant lyder sjovt g spændende og de to damer ser da bare dejlige ud :-))

Rejen said...

Ha...herligt billede af to A-damer....god weekend...

Maria G said...

Fin bild på två tjusiga damer!
Jag är inte med på denna rundan, behöver en paus från allt Abc-tänk :)
Ha en riktigt fin lördag!
/Maria

Rimkogeren said...

Jeps, s mødes vi igen - Tak for din kommentar og god weekend :-)
Dobbelt A dobbelt fint indlæg.

Catarina said...

Godt valgt og et super godt billede. :)

qehenne said...

Herlig bilde. Så spennende det skal bli å følge dine spontane innlegg. Gleder meg....

Fruen said...

Godt valgt SPOTANT..det så veldig koselig ut,der de sitter...to gode venninner ;)

Mona said...

Dom der ut att ha det skönt där i trädgården.

Kamelryttersken said...

Spontant? Det liker jeg :)

Ja, noen ganger blir det de nærmeste tankene som blir til blogginnlegg. Og de kan bli utfordrende for andre å forholde seg til. Sånn er det bare. Men det er ikke enkelt for oss som bare har blonde øyeblikk å se rekkeviden av våre handlinger http://karavanseraiet.no/?p=1287

naturglede/Randi Lind said...

Herlig med spontane bilder, de blir så levende. God kveld til deg:)

Melusine said...

Så spennende da, Tor!
Gleder meg til flere spontane bilder - dette var veldig artig :)

Inge said...

Herligt spontant billede af de to damer, og godt tema du har valgt, det er vist det jeg også bruger, uden at jeg har tænkt det som tema.. Hav en skøn uge :-)